woensdag 1 februari 2012

Essence assortiment voorjaar 2012


Vanaf het voorjaar van 2012 zal er heel wat nieuwe nagellak worden toegevoegd aan het assortiment van Essence. Vandaag een overzicht van alle nagellak. 



Essence colour&go nagellak voorjaar 2012 €1,29
86 A Lovely Secret           87 Passion for Fashion
88 Falling in Love           89 Kiss me goodbye

90 I want that!           91 Glamorous life


92 Better late than never           93 C'est la vie!


94 Gold Fever           95 Wanna be your Sunshine


96 Sparkling Water Lily           97 Absolutely Blue


98 Walking on Air           99 Wanna say hello


Essence nude glam nagellak €1,29

Essence nude glam nagellak 01 t/m 07


Essence nail art magnetics €1,99


Essence nail art magnetics 06, 07 en 08

Cracking top coat €1,79 en een lila tip painter €1,49


Essence special effect toppers €1,79


Glorious Aquarius                 Disco, Disco

Night in Las Vegas       Copper'ize me!


Essence nail colour3 duo lakjes €2,79

A walk in the park, Boys are back in town, Midnight Date



Shopping trip in Soho, Ticket to the show, Kiss on top of the rock.


Er zitten weer een hoop leuke lakjes aan te komen. Ik wordt er al vrolijk van als ik er naar kijk! Ik ben vooral nieuwsgierig naar de Essence colour&go 'A Lovely Secret', 'C'est la vie!' en 'Absolutely Blue'. Ook ben ik benieuwd naar de duo 'Shopping trip in Soho' en naar de nail art toppers. Nog even geduld en dan zijn ze waarschijnlijk vanaf maart te koop bij het Kruidvat. Naar welke nagellak kijk jij uit?

(fotobron: lacquediction.blogspot.com)

2 opmerkingen:

  1. Die nude lakjes zijn ook erg mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het altijd zo lastig om een nude lakje te kiezen hihi. Ik ben vooral nieuwsgierig naar de wat "bruinere" nudes. :D

    p.s: gezellig dat je een comment achterlaat. Bij deze ben je gekroond tot mijn eerste commenter haha. ;)

    BeantwoordenVerwijderen