donderdag 26 januari 2012

Yay nagelliefde is hier!

Het spookte al een tijd door mijn hoofd om een blog te starten voor mijn liefde voor nagellak, maar ik had het tot nu toe nog niet gedaan. Er zijn al veel blogs over beauty die ook artikelen schrijven over nagellak en/of de verzorging van je handen en nagels. Het lijkt me juist leuk om een eigen blog te starten, omdat ik er één mis die alleen over nagels gaat, zodat je alles op een plek kunt vinden.


Het lijkt me heerlijk om mijn bevindingen, tips, meningen, tutorials en dergelijke met jullie te delen dus vanaf vandaag is nagelliefde een feit! 


Ik wil gelijk goed beginnen door jullie de optie te geven om mij in de toekomst te kunnen volgen via Bloglovin. Deze knop vindt je in de linkerkolom. Met Bloglovin kun je mij volgen zonder steeds op deze site te kijken of er al een nieuw artikel is geschreven. Bloglovin geeft je snel en gemakkelijk een overzicht van de blogs die jij interessant vindt dus dat is super makkelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten